pondělí 27. října 2014

Jak to mám knihami…

Často se mě přátelé ptají, jaké knihy bych jim doporučila. Obvykle jim to sepisuji do mailů, do zpráv na Facebooku apod. Myslím, že je teď ten správný čas napsat to na svůj blog, abych mohla rozesílat pouze odkaz místo sáhodlouhého sepisování. I když jsem tento seznam každému upravovala „na míru“, věřím, že si i tak každý vybere správně to, co s ním bude souznít.

Já to mám s knihami tak, že vždy přichází do života ve správnou chvíli. Něco mě zaujme, tak si to napíšu do diáře, kde mám seznam knih, které chci přečíst….  a ona ve správnou chvíli přijde.

Ať je tento seznam s krátkými popisy inspirací pro Vás a Vaše komentáře s doporučením dalších knih mojí inspirací.



Kniha:          Jak si správně přát
Autor:          Pierre Fanckh
Viděli jste film The Secret (Tajemství)? Pokud ano, jistě víte, že když si správně nastavíte svá přání v životě, začnou se Vám plnit. Tato kniha tento princip podrobně popisuje příjemným čtivým textem.


Kniha:            Pravidla pro šťasnou lásku
Autor:            Pierre Fanckh
Úžasná kniha o vztazích. Já v ní našla několik AHA-momentů. Dovíte se hodně o sobě, Vašem partnerovi a o tom, jak je možné vztah vnímat. Nemusíte si odnést z knihy všechna moudra, ale vyberte ta, která s Vámi rezonují. Já si při čtení uvědomila, jak hluboce miluji svého muže a jak neodčerpávat energii ze vztahu a tím ho dělat ještě úžasnější.



Kniha:            Poznej svůj cíl
Autorka:        Zdeňka Jordánová
Moje velmi oblíbená kniha od známé autorky. Naučila mě, jak přijímat a chápat lekce, které nám život přináší. Naučila mě přijmout zodpovědnost za to, co se mi děje a hledat souvislosti.

Kniha:             Ženské příběhy – Cyklická cesta životem
Kniha:             Ženské příběhy II – Když promlouvá tělo
Sestavila:        Lilia Khousnoutdinova
Silné, často velmi emotivní a poučné příběhy ze života žen. Některé veselé, inspirativní, jiné smutné a poučné. Téma jsou čistě ženská (často společností tabuizovaná): láska, láska k vlastnímu tělu, první milování, sex, menstruace, těhotenství, potrat, porod, přechod…. Je hezké vědět, že i ostatní ženy to mají podobně. Pro ženu je důležité vědět, že tak jak je, je v pořádku.


Kniha:            17 tváří ženy

Autorka:        Alice Kirš
Inspirativní příběh ženy, která vzala svůj život do svých rukou. Alice je zakladatelkou úspěšného konceptu Ženy ženám, spoluautorka programu Cesta spokojené ženy.  V knize najdete náměty k přemýšlení a několik AHA-momentů.


Kniha:            Cesta nespoutané ženy
Kniha:            Intimní slynutí
Kniha:            Když jde o muže
Autor:            David Deida
Daivid Deida otvírá témata vztahů, lásky, sexuality. Učí ženy vnímat muže ve správném světle a naopak.


Kniha:            Moc přítomného okamžiku
Autor:            Eckhart Tolle
Žít tady a teď. Nemučit se dokola minulostí, neupínat se k budoucnosti. Jednou jsem někde četla: „Chceš-li Boha rozesmát, udělej si plán“. J Jediný okamžik, na kterém záleží je právě tento. Jen na to občas zapomínáme.


Kniha:            Čtyři dohody
Autor:            Miguel A. Ruiz

Známá kniha, která byla zpracována Jaroslavem Duškem do divadelní podoby. Kniha je popisována jako průvodce svobody srze moudrost starých Toltéků. Jde o čtyři dohody, které když si dáte sami se sebou, začne se Vám zlepšovat život. Není jednoduché vždy tyto dohody 100% dodržovat, ale pokud s tím rezonujete, věřím, že se k tomu propracujete a ve Vašem životě se začnou dít zajímavé věci. (Osobně testováno). J
 

Kniha:            Indigové pohády
Autor:            Mia Svobodová
Devět nádherně ilustrovaných pohádek pro děti.  Knihu jsem koupila svému synovci podle doporučení na internetu. Přemýšlíte jinak a chcete to předat i svým dětem? Pohádky oslavují kreativitu, víru v celek, svobodu, individualitu a myšlenku, že vesmír je dobrý.




Myslím, že to pro dnešek stačí. Přeji krásné podzimní večery strávené s oblíbenou knihou.


S láskou


L. L.   

Facebook Tvořím svůj život


!!! Pro přátele mám na půjčení:

David Deida: Cesta pravého muže, Když jde o muže, Cesta nespoutané ženy, Intimní splynutí
Eckhart Tolle: Moc přítomného okamžiku
Pierre Franckh: Jak si správně přát
Luis Hay: Miluj svůj život, Uzdrav své tělo
Miquel Ruiz: Čtyři dohody, Pátá dohoda
Jordánová: Poznej svůj cíl, Já řídím, Ještě je čas
Alice Kirš: 17 tváří ženy
Lilia Khousnoutdinova: Ženské příběhy – Cyklická cesta životem, Ženské příběhy II – Když promlouvá tělo


Žádné komentáře:

Okomentovat